Nieuw JMA bestuur

Amsterdam, 22 oktober 2012 – Jongeren Milieu Actief (JMA) presenteert vandaag haar nieuwe bestuur.

De leden van de vereniging kozen tijdens de ledenvergadering vier jongeren die zich het komende jaar volledig gaan inzetten voor deze grassroots organisatie. Met dit nieuwe bestuur gaat JMA een groene toekomst tegemoet.

Na twee jaar als voorzitter neemt Paulien Gankema afscheid en geeft haar verantwoordelijkheden door aan Caroline Verduin (voormalig secretaris). Alexandra Bekker treedt als nieuw JMA-lid direct aan als secretaris en is ook verantwoordelijk voor het thema internationale rechtvaardigheid. Koen Glotzbach blijft de trekker op media- en communicatie gebied en vervult daarnaast de functie van penningmeester. Anneke Rooth maakt het bestuur compleet als algemeen bestuurslid met de thema's voedsel en energie in haar portefeuille.

“Met dit gedreven bestuur, zal verder gewerkt worden aan JMA als platform waar jongeren actief aan de slag kunnen gaan met thema's als voedsel, energie en internationale rechtvaardigheid,” laat Caroline Verduin weten. “We kijken uit naar een mooi jaar met veel activiteiten en hopen op nieuwe en versterkte samenwerkingen met andere organisaties.”

Meer informatie over het bestuur van JMA.